duminică, 25 iulie 2010

Rezumat-Povestea unui om lenes

Intr-un sat era un om atat de lenes ca nici imbucatura din gura nu si-o mesteca.Oamenii au hotarat sa-l spanzure pentru a nu da pilda de lenevie si altora.
Unei cucoane care statea intr-un car tras de boi,i se facu mila de el si le-a zis taranilor sa-l duca la o doctorita.Dar taranii au refuzat.Femeia fiind binevoitoare a spus ca are ea un hambar cu posmagi.Oamenii l-au intrebat pe om daca vrea sa se duca.Dar el a raspuns oamenilor ca vrea sa mearga inainte.
Si asa si-a sfarsit viata acel om lenes.


Explicatie:
-pilda->Ceea ce poate servi drept învățătură,( model ; exemplu)
-posmagi->Pâine uscată (tăiată felii).

19 comentarii:

  1. scz am gresit
    e gresit il bat pe cel care o scris asa nu o scris cum trebuie



    RăspundețiȘtergere
  2. nu e corecta povestirea
    ea este asa era odata un om asa de lenes in cat nici mancarea nu o mesteca asa ca oamneii au hotarat sa ili spanzure.vazand toate astea o cucoana milostiva spuse sa il duca la ea in hambara ca rea niste posmagi el intreba daca posmagi sunt inmuiati in apa sau in lapte iar ea auzind astea a spus sa il duca la spanzuratoare.

    RăspundețiȘtergere
  3. e bun eu ma inspir sa fac planul de idei :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Răspunsuri
    1. si tu ca fraiera ca parca esti ma-i desteapta !!

      Ștergere
    2. si tu ca fraiera ca parca esti ma-i desteapta !!

      Ștergere
    3. si tu ca fraiera ca parca esti ma-i desteapta !!

      Ștergere
  5. .... nici bun, nici rău dar nici binișor

    RăspundețiȘtergere
  6. Soțul meu m-a lăsat cu doi copii, m-am simțit groaznic și aproape m-am sinucis pentru că ne-a lăsat fără nimic. Am fost emoționat în tot acest timp pentru că copiii m-au tot întrebat unde este tata. Mulțumesc Dr. DAWN, pe care l-am cunoscut pe facebook care mi-a adus soțul acasă și a restabilit pacea între noi. Într-o zi fidelă în timp ce navigam pe internet am dat peste câteva mărturii despre Dr. DAWN și am simțit imediat nevoia să-i cer ajutor și acum mă bucur că mi-a ieșit totul până la urmă. Soțul meu este acasă acum cu copiii mei și nu a mai fost niciodată atât de multă dragoste și bucurie în casa mea până acum. Dacă aveți probleme similare,

    *Daca vrei sa ramai insarcinata.

    *Dacă vrei să restabilești pacea și fericirea în căsnicia sau relația ta.

    *Dacă vrei să vindeci orice fel de boală.

    *Dacă vrei să oprești ghinionul sau ai nevoie de ritual pentru a prospera.
    Contactați Dr. DAWN, cu siguranță vă va ajuta,
    E-mail: dawnacuna314@gmail.com

    WhatsApp: +2349046229159

    RăspundețiȘtergere